חדשות הארגון

הועידה הארצית השנתית ה – 49 של הארגון

מערכת חדשות ארגון יוצאי מרכז אירופה

ב 25 ביוני 2018, התכנסנו צירים, חברי מע"ה וחברי ארגון מסניפי ירושלים, תל אביב וחיפה, לרגל הועידה הארצית השנתית של הארגון והאסיפה הכללית של המפעל לעזרה הדדית, שנערכו בסימן 70 לישראל, במבנה היפיפה של הבית לשימור אשר בבית ההורים ע"ש ז. מוזס בירושלים.

במסגרת הועידה אושרו הדוחות הכספיים והמילוליים  של המע"ה והארגון לשנת 2017. הוועידה הארצית הבטיחה לפעול למען הגשמת ערכי הליבה של קהילת יוצאי מרכז אירופה מתוך תפיסה ציונית, הומנית וליברלית. עקרונות המתבטאים בעזרה ובערבות הדדית, בסיוע לקשישים ולחלשים,

בחיזוק מערך ההתנדבות, בהענקת מלגות לעידוד השכלה, למצוינות ולערכים חברתיים, בחתירה לטוהר מידות, בחיזוק שלטון החוק ובהגנה על ערכים של אנושיות וחמלה בחברה הישראלית.   

אות יקיר הארגון והקהילה הוענק השנה לעמרם מצנע. יו"ר הועידה יאיר בר-קול קרא בפני הקהל את נימוקי הוועדה להענקת האות:  "עמרם מצנע מייצג בפועלו לאורך כל שנות העשייה שלו בתחומי הביטחון והחברה האזרחית, את ערכי האמונה בחזון שהנחה את דרכו, את היושרה והאומץ האישי והציבורי ואת הדבקות הבלתי נלאית בהשגת המטרה-  כפי שפעלו ראשוני הקהילה של יוצאי מרכז אירופה בתרומתם בבניין הארץ. על כך מומלץ להעניק לעמרם מצנע את אות יקיר הארגון".

מר מצנע הגיע בלוויית רעייתו ואמו וניכר כי היה נרגש על הבחירה. הוועידה נחתמה בהרצאתו המרתקת של פרופ' דוד הד בין משפט למוסר- על חשיבותן של נורמות ציבוריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צילום: אלישע אבן טוב
Search
Generic filters
דילוג לתוכן