חדשות הארגון

סיכום טיול לדרום מתאריך 28.2.22

מערכת חדשות ארגון יוצאי מרכז אירופה

שבוע שעבר ארגון יוצאי מרכז אירופה, סניף ירושלים יצא ביום שני 28.2.22 לטיול לדרום הארץ. היה זה יום אביבי ונעים, שמחנו להיפגש כל החברים ולטייל במרחבי הנגב לאחר ימי החורף והקורונה. המדריך שלנו אבי גפני הסביר בדרך על חידושי החקלאות וקידום אנרגיות חלופיות על בסיס סולארי במרחבי הנגב וראינו חווה סולארית. ערכנו סיור מעניין ומעשיר בצריף בן גוריון בשדה בוקר ונהנינו מהנוף המדברי.

היעד המרכזי בטיול היה ציר הצבעים בלב ליבו של מכתש רמון, זהו פארק  שהוקם לאחרונה, פארק סביבתי שופע צבעים שבעבר היה אזור כריית חרסית דמוי צור. הפארק האקולוגי מנסה לשקם את ההרס והנזק שגרמה הכרייה ולספר את הסיפור שהתרחש בתחילת שנות החמישים ועד שנות האלפיים. בטיול נחשפנו לנושאים גיאולוגיים כגון היווצרות מכתשים וההיסטוריה הגיאולוגית בת מיליוני שנים הייחודית לאזור. הפארק יפה ומיוחד ואני מאוד ממליצה לבקר בו.

בטיול השתתפה גם טל קלנר מנהלת הסניפים (של ירושלים ותל אביב) שהייתה שותפה לארגון הטיול, האווירה בין החברים שהשתתפו הייתה נעימה והשאירה טעם של עוד.

כפי שכתבה אחת החברות של הארגון – חנה משלר: "השתתפתי בטיול שיצא מירושלים אל הדרום לשדה בוקר ולמכתש רמון, נהנתי מאד מן הטיול מן החברה ומהאווירה המיוחדת ששררה. אשמח אם ירבו אירועים כאלה, כל הכבוד למארגנים ולארגון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Search
Generic filters
דילוג לתוכן