חדשות הארגון

לוגו לשנת התשעים לארגון יוצאי מרכז אירופה

מערכת חדשות ארגון יוצאי מרכז אירופה

ב- 2022 יציין ארגון יוצאי מרכז אירופה תשעים שנה להקמתו. הוחלט לציין את האירוע בעיצוב אלמנט גרפי (לוגו) שיופיע בפרסומי הארגון השונים (מסמכים, רשתות חברתיות וכו') לצד הלוגו הקיים.

קול קורא שפורסם באקדמיות לאמנות ועיצוב, והועבר בין מכותבי הארגון,  הניב 34 הצעות, שנדרשו לבטא זיקה למורשת העבר עם מבט לעתיד. חברי הוועדה הציבורית ששקלו את ההצעות היו אורן טוקטלי – יו"ר, רותי אופק, דגנית סלנט ויעל  אוברגוט-מעוז. 

במקום הראשון זכתה מאי ניצן, בת 23, סטודנטית שנה ב׳ לעיצוב ותקשורת חזותית במכון הטכנולוגי חולון. "על מנת לעצב את הסמל החדש, התבססתי על הסמל המינימליסטי הקיים ומתוכו יצרתי את המספר 90 כמספר שנות הארגון. בחרתי לשמר את הסגנון והצבעוניות מן הסמל המקורי והוספתי זריקת צבעים נוספת לשם החגיגיות". 

במקום השני זכה איתן הנדל, יליד 1958, אב לארבעה, בוגר אקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל (1984) ובעל משרד עצמאי לתקשורת חזותית. איתן הוא בן להורים יוצאי אירופה. "אבי עלה מאוסטריה, היה חבר בארגון ונעזר בו רבות. השתתפתי (וגם זכיתי) בתחרויות רבות (בולים, שטרות ומטבעות לבנק ישראל, כרזות לאירועים לאומיים ועוד). בשנים האחרונות אני מתמחה בעיצוב תדמית ובמיוחד כל הקשור לאריזת המוצר " 

במקום השלישי זכתה אלונה צוקרמן, סטודנטית שנה ג' לתקשורת חזותית בשנקר. אלונה היא דור רביעי בארץ, ליוצאי אירופה. "בלוגו התבססתי על הזוגות הציוניים שעלו לארץ בתחילת דרכה. רציתי להכיר תודה לדור המייסדים ולקהילת הייקים אשר תרמה רבות להקמת המדינה. הייתי שמחה להקדיש את העבודה לשתי הסבתות שלי שמשפחותיהן הגיעו מפולין" 

 טקס חשיפת הלוגו הזוכה נערך ב- 28 באוקטובר ב'יקה טי.וי', פלטפורמת השידורים הישירים של הארגון ולווה בהרצאה של הפרסומאי דניאל צימט על ייקים, עולם הפרסום והחיבור ביניהם. 

השידור הועבר במקביל בעמוד ארגון יוצאי מרכז  אירופה בפייסבוק, באתר הארגון ובקבוצת הפייסבוק  Hoppe Hoppe Reiter – צאצאי ייקים צעירים למען שימור מורשת הייקים. לצפייה בטקס חשיפת העיצובים הזוכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Search
Generic filters
דילוג לתוכן