אירועים

האתגר במיתוג תל אביב

האירוע הסתיים

מהלוקאלי לגלובאלי – עם ד"ר הלה אורן, מייסדת עיר עולם ומנכ"ל קרן תל אביב. שיח על מיתוגה של העיר תל אביב ומיתוגה כמטרופולין בינלאומי והקשר לפילנתרופיה אורבנית רלוונטית לימינו. ביום רביעי 26 באוגוסט בשעה 10:30 בשידור חי ביקה טי.וי.
מנחה: רפי ברבירו

ד”ר הלה אורן משמשת כמנכ”לית קרן תל אביב מאז 2016.

הלה פועלת לזהות ולתמוך במיזמים עירוניים חוצי מגזרים המקדמים את חזון ראש העיר והעירייה לפיתוח אורבני. היא מאמינה בכל ליבה בגיוס משאבים לפרוייקטי חינוך חדשניים המקדמים את איכות החיים של התושבים בעיר.

הלה הקימה ושימשה כמנכ”ל של תאגיד עיר עולם, חברה עירונית של עיריית תל אביב-יפו, שפועלת לקדם את העיר בזירה הגלובלית – כמרכז עסקי בינלאומי מוביל המתמחה בחדשנות. במהלך כהונתה, נוצר חזון תל אביב כעיר הסטארט-אפ – תוכנית אסטרטגית עירונית ליזמים, משקיעים, תיירים וסטודנטים, שהתחברו לעיר באמצעות מיזמים פרטיים. כתוצאה מכך, תל אביב-יפו זכתה בתואר ‘העיר החכמה הטובה ביותר בעולם’ בשנת 2014.

הלה חברת הנהלה בנמל חיפה, בלהקת המחול ורטיגו ובפארק נאות קדומים. בעברה שימשה כדירקטורית בחברת הדיור עמידר, כמנכ”ל מינהל שנת המאה לעיר תל אביב-יפו, וכמנהלת התיירות בחברה להגנת הטבע.

להלה תואר דוקטור מהחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת חיפה, עבודת גמר על מיתוג עולמי של תל אביב. היא מחזיקה בתואר ראשון בחינוך ושני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב בהתמחות ביזמות. היא גם השלימה את תוכנית המנהלים בבית הספר למדיניות ציבורית על שם קנדי באוניברסיטת הרווארד.

הלה אמא לשלושה ילדים.

לפרטים נוספים:

Search
Generic filters
דילוג לתוכן