אירועים

תקשורת בימי קורונה – יקה TV

האירוע הסתיים

בימים בהם כל המדיה עוסקת ללא הרף בנגיף הקורונה משלל אספקטים, ננתח ביום חמישי ב-18:00 ב״יקה TV" את הטירוף התקשורתי יחד עם טל אלכסנדרוביץ', מנכ״לית בן חורין אלכסנדרוביץ', אחד ממשרדי הייעוץ האסטרטגי והתקשורת הגדולים בישראל, ויועץ התקשורת זאב ינאי ומנהל קבוצת prguru – הגורו של יחסי הציבור.

גופי תקשורת נסגרים (ידיעות הקיבוץ, סלונה ועוד), קיצוצים בכוח האדם, עיתונאים מפוטרים, משרדי יח״צ מוציאים את העובדים לחל״ת, דוברים נשארים ללא עבודה וכל השוק בסחרחרה מטורפת. כך למשל, ב"פנאי פלוס" מקבוצת ידיעות הוצאו כל העובדים לחל"ת וסימן שאלה ניצב סביב גורל המהדורה המודפסת של העיתון. ב"טיימאאוט" וב"את" מקבוצת סיגלר העובדים הוצאו לחל"ת של 45 ימים עוד במהלך חודש מרץ, ובהוצאת "שוקן" ניכר צמצום עמודים במהדורות המודפסות.

תוכנית יקה TV משודרת במקביל בעמוד ארגון יוצאי מרכז אירופה ובקבוצת צאצאי ייקים צעירים למען שימור מורשת הייקים ומנחה אותה רפי ברבירו, מנהל המדיה של הארגון. 

טל אלכסנדרוביץ’-שגב – "רשמית נכנסתי לעולם הזה לפני 27 שנים ועד עכשיו לא היה רגע אחד משעמם. התחלתי בשירות הצבאי ביחידת דובר צה”ל במדור כתבים צבאיים, משם המשכתי למשרד העבודה והרווחה (בתקופת השרה אורה נמיר), במקביל סיימתי תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה בהצטיינות באוניברסיטה העברית, משם עברתי להסתדרות כעוזרת ראש מנהל התקשורת בתקופה סוערת ומעניינת, ובמקביל סיימתי תואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית.
במשך שש שנים שימשתי כיועצת התקשורת של שר המדע, התרבות והספורט, מתן וילנאי, וניהלתי את המהלך למיזוג מערכי התקשורת של המשרד המאוחד ומיתוגו. בהמשך כיהנתי כסמנכ”לית שיווק ותקשורת של ארגון אמון הציבור. באפריל 2008 הקמנו את בן-חורין ואלכסנדרוביץ.

מהרגע שגיליתי את הרשתות החברתיות ועולם הניו-מדיה התמכרתי, ואני רואה בעולם החדש הזדמנות מקצועית יוצאת דופן. מי שרוצה לדעת הכל על חיי האישיים והמקצועיים מוזמן לעקוב אחרי בפייסבוק ובטוויטר". מרצה בנושאי תקשורת, ניו-מדיה וניהול קמפיינים פוליטיים.

זאב ינאי – יועץ תקשורת ואסטרטגיה בעל 23 שנות ניסיון. בעברו שימש בתפקידי כתב, עורך וראש דסק במעריב, בגלי-צה״ל, ב-TheMarker ועוד. שירת בדובר-צה"ל ובכנסת ישראל, כדובר. כיום מייעץ לארגונים עסקיים, פוליטיים וציבוריים ומתמחה ביחסי ציבור ובקידום סוגיות במרחב הציבורי, ניהול משברים ומאבקים. זוכה פרס "האריה השואג" של איגוד יחסי הציבור בתחום ניהול המשברים.
ארגון הדיגיטל הישראלי בחר בינאי לאחד מהישראלים המשפיעים בדיגיטל. זאת, בין היתר בזכות קבוצת הפייסבוק שהקים ומנהל "PRguru", שמשמשת ככיכר העיר של עולם התקשורת הישראלי עם יותר מ-7,000 עיתונאים ודוברים החברים בה. גם הקבוצה זכתה לפרס ארגון הדיגיטל לאחת הקהילות המשפיעות במדינה. ינאי הוא מרצה לתקשורת, דוברות פוליטית וניהול משברים במגוון מוסדות. בהם המרכז להכשרה פוליטית (ראש מסלול דוברות פוליטית וציבורית), בשלוחה החרדית של "הבצפר" של איגוד חברות הפרסום ובארגונים נוספים. בעבר הרצה בפרויקט לקידום נשים בפוליטיקה של הרשות לקידום מעמד האישה וניהל את קורס הכשרת הדוברים הישוביים של תנועת "אור". בין היתר, ינאי יזם את הקמת המסלול ללימודי יחסי-ציבור בבית הספר "כותרת" של אוניברסיטת תל אביב.

לפרטים נוספים:

Search
Generic filters
דילוג לתוכן